Peugeot a echipat 508 cu tehnologii de ultimă oră iar unele echipamente chiar sunt în premieră la calasa și nivelul lui de preț. În primul rând mașina are la bază platforma EMP2, aceeași folosită și la 3008 și 5008, ceea ce înseamnă un șasiu mai ușor cu 70 kg față de cel al generației precedente, dar mai rigid și care permite o suspensie cu o geometrie mult mai sofisticată. 508 are suspensie de tip MacPherson pe față și multi-link pe spate, lucru care se traduce printr-un comportament rutier îmbunătățit în materie de confort și agilitate. Și, dacă vreți o experineță desăvârșită pe drum, puteți opta pentru suspensie activă.
Linia de motoare cuprinde ce are grupul PSA mai bun. Motoarele pe benzină PureTech au puterea minimă de 178 CP. Când sunt cuplate la transmisia automată cu opt trepte, aceste motoare au un mod de funcționare „ECO” care permite rularea inteligentă atunci când picioarele nu ating nici o pedală, lucru care aduce o econoie de carburant de 3%.
Pentru mașinile de flotă motorul de 1,5 litri BlueHDi pare a fi alegerea ideală, cu emisii de CO2 sub 100g/km. În ofertă există și un diesel de 2.0 cu multă vână în el (180 CP).
Electrificarea lui 508 nu e departe, Peugeot lucrează la un plug-in hybrid ce se va comercializa din 2019.
Tehnologii în Peugeot 508
Eyes on the road
Camera de pe parbriz este utilizată pentru mai multe sisteme de siguranță: Active Lane Keeping Assistance și Road Edge Detection, recunoaterea indicatoarelor și Lane Positioning Assist (poziționează mașina exact pe mijlocul benzii).
Blind spot
Pachetul Safety Plus vine cu senzori în oglinzi ce supraveghează punctul mort avertizând șoferul cu ajutorul unor LED-uri.
Suspensia
Platforma EMP2 înseamnă suspensie MacPherson pe față și multi-link pe spate, cu posibilitatea alegerii unei suspensii active.
Lumini
508 are lămpi spate cu LED în orice echipare, plus lumini diurne cu LED în față cu forma distinctivă ca a unor săbii. Farurile full-LED sunt standard pe versiunile superioare de echipare.
Emisii
Motoarele diesel vin cu emisii de CO2 sub pragul de 100g/km, dar chiar și motorul de 1,6 litri turbo pe benzină ce oferă 178 CP vine cu doar emisii de doar 123g/km, o cifră impresionantă pentru o mașină de acest gabarit.