Pentru a trece de noile teste de omologare WLTP, Peugeot 308 GTI a primit câteva modificări tehnice care îi scad puterea, dar cresc cuplul maxim disponibil.
În luna mai Peugeot a anunțat că scoate temporar din ofertă 308 GTi. Acum, Peugeot 308 GTI poate fi comandat din nou după ce a primit un filtru de particule iar motorul a suferit modificări la nivel de gestiune electronică. Acum, motorul 1.6 turbo de pe 308 GTI are 263 CP la 6.000 rpm, cu 7 CP mai puțin, și un cuplu maxim de 340 Nm disponibil la 2.100 rpm, față de 300 la 1.900 rpm. Creșterea cuplului era necesară pentru a menține accelerația mașini (0-100 km/h în 6 secunde) deoarece masa a crescu substanțial: de la 1205 a 1315 kilograme. Consumul anunțat pentru Peugeot 308 GTI este de 6,5 litri/100 km, conform noului ciclul nou WLTP, emisiile cresc de la 139 grame CO2/km la 148 de grame CO2/km.