Business is booming.

Electrificarea Peugeot: noua tehnologie plug-in hybrid disponibilă pe 3008, 508 și 508 SW

101

Noile tehnologii HYBRID și HYBRID4 (tracțiune integrală) va fi integrată în modelele 508 și 3008 ce vor fi disponibile pe piață în primăvara lui 2019. Peugeot promite că noua tehnologie set simplă și intuitivă.

Tehnologia:

  • motorul de 1,6 litri PureTech a fost adaptat primind, printe altele, un nou starter-alternator și un sistem de răcire specific. Motorul are 180 CP în versiunea HYBRID și 200 CP în versiunea HYBRID4;
  • motoarele sunt cuplate la noua transmisie automată cu opt trepte, e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission), ce este completată cu un motor electric de 110 CP (80 kW), ce antrenează puntea față, un ambreiaj multi-disc și un convertor de cuplu, toate acestea făcând ca cuplul motor disponibil să crească cu 60 Nm;
  • pe versiunea HYBRID4 puntea spate de tip multi-link primește un motor electric de 110 CP (80 kW) și o cutie de viteze pentru tracțiune integrală;
  • acumulatorii litiu-ion au o capacitate de 11,8 KWh (HYBRID) sau 13,2 KWh (HYBRID4) și sunt poziționați sub al doilea rând de scaune, asigurând o autonomie 100% electrică de 50 km.
  • mașinile vor prefera să ruleze automat în modul 100% electric atât timp în acumulatorii e înmagazinată îndeajuns de multă energie;
  • viteza maximă atinsă în modul 100% electric este de 135 km/h.

Șoferul versiunilor hibride va putea alege ca conducă acționând doar pedala de accelerație, prin ridicarea piciorului de pe ea mașina intrând în modul de frânare cu recuperarea energiei. De altfel sistemul de frânare a fost adaptat special pentru recuperarea energiei iar pompa cu vacuum a fost înlocuită cu una electrică.

O altă noutate este funcția e-SAVE care permite șoferului să rezerve o anumită cantitate de energie în acumulatori, energie ce va fi folosită doar în momentul în care se activează rularea 100% electrică.

Timpi de încărcare ai acumulatorilor:

  • 7 ore cu un încărcător standard de 3,3 kW, 8A;
  • 4 ore cu încărcător Green’up® de 3.3 kW, 14A;
  • 1 oră și 45 minute cu Wallbox de 6.6 kW, 32A.

Peugeot Plug-In Hybrid oferă mai multe tipuri de rulare:

  • ZERO EMISSION – 100% electric;
  • SPORT – toate motoarele vor oferi maximum de performanță;
  • 4WD – tracțiune integrală pentru modelele Hybrid4;
  • COMFORT;
  • HYBRID – modul de rulare standard care va optimiza consumul de carburant în funcție de câtă energie este înmagazinată în acumulatori.

Sistemul i-Cockpit a fost adaptat pentru versiunile hibride și oferă informații și statistici detaliate cu privire la gradul de încărcare al bateriei sau autonomia maximă în regim electric. În același timp, aplicația pentru smartphone MyPeugeot a fost adaptată și va permite programarea modului de rulare și monitorizarea încărcării.

Peugeot 3008 GT HYBRID4 vine cu 200 CP de la motorul termic și 110 de la cele electric, dar cumva puterea maximă totală nu se însumează, Peugeot declarând-o la valoarea de 300 CP. Accelerația 0 – 100 km/h se realizează în 6,5 secunde. Pe 3008 tehnologia HYBRID4 este disponibilă doar pe versiunea GT și va interior Alcantara® Greval Grey. În plus, împrumută de la 508 adaptive cruise control, Stop & Go și asitarea la păstrarea benzii de rulare.

Peugeot anunță în scurt timp va fi disponibil și sistemul HYBRID4 de 225 CP, 180 de la motorul termic și 110 de la cel electric.

Peugeot 508 și 508 SW HYBRID au 225 CP în total, combinând motorul PureTech de 180 CP cu un motor electric de 110 CP. Vor fi disponibile cu echipările Allure, GT Line și GT.

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.