Peugeot 208 a fost lansat acum aproape șapte ani și momentul lansării unei noi generații e aproape. Atât de aproape încât noile mașini pot fi observate și fotografiate pe stradă. Ce-i drept e că Peugeot și-a camuflat mașinile de test, dar nu foarte tare.
Chiar și decorate cu un model menit să-i ascundă formele, indicii sunt lăsate la vedere. În față se văd clar cele trei elemente cu LED dispuse în fiecare far și, un pic mai jos, un alt element cu LED-uri, aliniat cu unul dintre elementele din far. E posibil ca 208 să vină cu lumini de zi LED în aceeași formă cu cele de pe noul 508, dacă nu pe toată gama, cel puțin pe versiunea GTi. Spatele mașinii pare și mai musculos, cu blocuri optice LED cu semnătură distinctă și o evacuare dublă.
Viitoarea generație Peugeot 208 va construită de platforma CMP a grupului PSA, ceea ce înseamnă că mașinile vor fi mai ușoare cu circa 100 de kilograme. Se preconizează un ampatament mai generos, ceea ce înseamnă mai mult loc pentru pasageri.
Ca motorizări, francezii vor pune accent pe versiunile pe benzină, se preconizează că motorul 1.3 PureTech, în diverse variante de putere, va face grosul vânzărilor, dar va fi disponibilă și varianta de 1,6 litri.
Francezii nu s-au grăbit să-și electrifice mașinile pentru că, dintre toți constructorii din UE, ei stau cel mai bine la emisiile de noxe/mașină, nefiind forțați să lanseze mașini electrice pe care să le vândă sub prețul de producție pentru a scădea media de noxe emisă pe mașină, pentru a respecta regulile Uniunii Europene. Dar 208 s-ar putea să schimbe asta, versiuni electrice fiind anunțate, inclusiv 208 GTi urmând a se vinde cu două motorizări: una pe benzină și una electrică.