Trecere la cauciucuri de vara

Acasă Forumuri Probleme, solutii si date tehnice Trecere la cauciucuri de vara

  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #84817
    Gabriel
    Vizitator

    Uitandu-ma la prognoza meteo si la martisorul din piept, m-am gandit ca pe la sfarsitul saptamanii sa schimb incaltarile masinii.
    Dupa ce am tot facut slalom printre oferte am ramas cu un singur lucru, niste dungi accentuate pe frunte, denumite in mod sadic riduri.
    De incruntat m-am incruntat dar parca Sava sau Matador tot n-as fi luat (mama ce ma inspira martisorul asta).
    Si atunci a venit salvarea! Fara nino-nino si albastru-albastru, dar cu un Volvo S40, proaspat trecut de la jante de 16 la 18 (vai de vertebrele lui). In urma operatiunii au ramas 4 anvelope Pirelli P/7, doua foarte putin uzate, doua ca si noi, depozitate stiintific in pungi de plastic timp de 3 luni. Dupa ce le-am studiat si am ajuns la concluzia ca-s oaaaauuuu….. profil asimetric, indice de viteza W adica 270 km/h, am tras aer in piept si am intrebat pretul: 5 milioane toate 4. Avand in vedere ca unele noi sunt aproape 200 euroi bucata … ma pregatesc sa ma duc la service hotarat sa le pun pe cele putin uzate pe spate si pe cele bune pe fata. Numai ca am citit pe undeva pe net ca nu-i bine, cele mai bune trebuiesc puse pe spate iar cele mai uzate pe fata. Cica daca-ti fuge spatele de pe traictorie e mai greu de controlat decat daca-ti fuge fata. Pe buuunneee!? Mie intotdeauna mi s-a parut mai greu de controlat o punte fata naravasa. Si cu uzura cum ramane? Dupa un timp anvelopele de pe fata nu vor fi atat de uzate incat sa trebuiasca sa cumperi altele? Eu cred ca-i o ineptie debitata de unul care vinde cauciucuri. Dar daca ma insel?
    Sfaturi? Pareri? Opinii?

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.