Peugeot 308 1.6 16v 120 cai

Acasă Forumuri Modele 308 Peugeot 308 1.6 16v 120 cai

  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #85012
    Cloud no.75
    Vizitator

    ei bine, dupa testul cu 1.6 hdi, aseara a urmat testul cu 1.6 benzina de 120 cai…

    inainte de a trece concluziile vreau sa va reamintesc (celor care nu ma stiu) ca sunt mare fan Peugeot, ca am marca asta foarte in suflet si ca orice masina as testa, imi trec impresiile cu maxima obiectivitate…

    Va rog sa nu-mi luati in nume de rau impresiile, am incercat sa fiu foarte obiectiv.

    Am asteptat cu mare interes testul cu aceasta masina…poate mai mult decat cel cu hdi de 110 care stiam de pe 307 ca se misca bine. hdi de 110 m-a surprins placut pentru ca nu resimte cresterea in greutate a lui 308 vs 307.

    Boon! Stiu ca orice recenzie trebuie sa inceapa cu ceva pozitiv, dar nu am cum.
    Am fost TOTAL DEZAMAGIT de aceasta motorizare.

    Sa va spun: cu motorul incalzit bine, opresc pe dreapta. Bag I. Turez la 3500rpm, dau drumul brusc la ambreiaj si continui sa accelerez. Pleaca foarte bine de pe loc, I e scurta. Dau II si dau drumul brusc la ambreiaj. Aici magia se termina. Motorul urca foarte greu in ture. 3500, 4000, 4500, 5000, 5500rpm….Bai frate unde gresesc ???  :cursing: Masina asta nu pleaca  :cursing:
    Dau III si bag piciorul la fund. Naspa rau. Dar rau de tot. Urca foarte greu in ture, parca ar avea un fel de limitator pe clapeta de acceleratie.

    Motorul e extrem de zgomotos, dar nu are un zgomot sport, ci unul cretin rau. La ralanti nu se aude deloc. Pana in 3000rpm are un sunet tembel de bazait de motor electric, iar peste 3000rpm urla dar aiurea rau, stil Dacie 1300…

    Am testat reprizele, gandindu-ma ca poate cuplul mai mare il ajuta. Groaznic. In III la 60 am bagat piciorul la fund. Dupa vreo 3 secunde incepe sa creasca viteza dar fooooooooarte fooooooooarte lent…In IV la 80 a aceeasi senzatie de demaraj in reluare.

    Am zis ca gresesc eu undeva si am repetat. La fel de naspa.

    Frana de motor este anemica rau – aici pot fi subiectiv caci conduc dizele… :blink:

    Am facut un test cu jaloane si schimbari multe de directie in…parcarea unui hypermarket  :blushing:

    Motorul e mult sub trenul de rulare. Cu motorul asta nu am reusit sa o duc la limita, subvirarea se manifesta foarte putin, in schimb dusa spre limita am incercat sa ma ajut de acceleratie puternica in II ca sa ies din viraj, dar motorul nu ajuta, nu face fata…

    voi compara acum acest 1.6 120 cu 1.6 de 110 cai clasicul motor Pug.

    Ei bine: 307 1.6 benzina e MULT PESTE 308 1.6 120 cai  :cursing: :cursing: :cursing:

    La 307 demarajul in I nu era atat de puternic, dar apoi in restul treptelor se misca mult mai bine. Peste 4000rpm motorul de 110 se dezlantuie, trage puternic si are un sunet foarte foarte frumos – cei care au, stiu – . Motorul de 120 accelereaza liniar, dar peste 4000rpm urla degeaba. Nu mai trage, iar sunetul e aiurea rau, nu mi-a placut deloc, nu are nimic sportiv in el…
    Nu stiu daca cresterea de greutate e atat de mare la 308, dar senzatia mea a fost ca masina avea in jur de 1500kg la cum se misca motorul de 120 cai.
    In plus, motorul asta se aude mult mai puternic in habitaclu ca cel de 110 pe 307…

    Sunt TOTAL dezamagit. Nu suna bine, nu trage bine…iar despre cuplul fabulos…eu nu l-am simtit. Cutia in schimb functioneaza ok, are o timonerie buna. Cutia mi se pare prea lunga si cred ca de asta masina e atat de varza.

    308 1.6 120 vs Golf 1.6 fsi 115. Ei bine 308 e la ani lumina in spatele acestui Golf ca motorizare. Golful trage bine, are sunet placut si o cutie foarte bine etajata. Si Focusul 1.6 TCIV de 115 cai e mult peste 308 1.6 120 cai

    Concluzie: fiind la acelasi pret de 14 000Euro cu 1.6 hdi de 90, mi se pare o MARE GRESEALA alegerea benzinarului. Dieselul sunt sigur ca se misca mult mai bine, in primul rand datorita turbinei si apoi datorita cutiei care exploateaza foarte bine motorul.

    Ca si senzatii: 308 1.6 120 se comporta EXACT ca 207 1.4 de 90 benzina. NU ARE SUFLU, NU ARE VANA. E ok ca si masina de pensionar si mai ales daca nu te intereseaza in cate ore ajungi la destinatie si nu ai pretentii sa faci vreo depasire. Sa nu va inchipuiti ca pe un drum national in Ro poti „TASNI” de dupa vreun camion. „A TASNI” este un verb pe care nu il veti rosti cand incercati o depasire rapida din spatele unui camion ce merge in plaja 60 – 90 km/h.

    Probabil cei care merg pe autostrada vor fi multumiti de motor caci cutia lunga favorizeaza mersul la 160-170 cu un consum relativ ok…A, asta daca suportati zgomotul motorului foarte pregnant in interior.

    Impresiile mele am observat ca le impartasesc si altii care au condus aceasta masina…din pacate, se pare ca nu ma insel…Astept si parerea voastra.
    Coyote ? Stiu ca tu deja ai condus-o

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.