Observatii la Partner

Acasă Forumuri Modele Utilitare Observatii la Partner

  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #84821
    AIR
    Vizitator

    Din cauza functionarii defectuoase a softului in rubrica „Masina Mea” ma vad silit sa deschid alt topic.
    De aceea rog moderatorii sa nu mute topicul!
    Observatii legate de „minunea” de indicator de ulei din bord.
    Am plecat dimineata la un drum mai lung.Cu toate ca masina e f noua, am obiceiul ca inaintea oricarui drum lung sa-mi verific nivelele la lichide.
    Ma uit dimineata la nivele si bineinteles si la ulei folosind Joja.Din observatiile anterioare, daca joja nu e introdusa corect in locul ei, indicatorul din bord incepe sa arate tot felul de minuni.
    Am verificat totul e Ok, am grija sa asej joja corect sa nu imi arate nivelul gresit.
    Pornesc motorul, indicatorul de ulei din bord arata ok nivelul la Max, si plec la drum.Ajung la destinatie, pe un drum mai noroios decat mi-ar fi placut sa fie si usor cam valurit.
    Trec peste amanunte care nu au legatura cu topicul.
    Pornesc pe drumul de intoarcere dupa ce m-am urcat in masina cand am pornit motorul nivelul la bord arata 5 cerculete si o liniuta, lucru firesc daca stau si ma gandesc ca masina era oprita pe un loc usor inclinat.
    Plec la drum  spre casa. totul merge ok.
    (Am observat intre timp ca rotile au un huruit in permanenta fie ca mergi drept sau in curba.)
    Opresc masina pt o mica pauza .Nu imi amintesc exact cat am stat oprit intre 1/2 de ora si 3/4 de ora.
    Cand pornesc masina sa plec mai departe spre casa observ Indicatorul imi arata 6 liniute si Min care clipea.Opresc motorul imediat si ma uit la joja.Nivelul la maxim.Revin in cabina pun contactul nivelul tot la minim.Mai verific odata cu joja dupa care plec la drum.
    Ajung acasa parchez masina la locul ei unde intotdeauna nivelul e la maxim.Ma apuc si citesc procedura cu nivelul de ulei si indicatorul din manualul masinii.Acolo scrie ca uleiul trebuie sa se scurga cam 15 minute spre a arata indicatorul electronic corect.
    Intre timp ma duc la joja si incep sa studiez problema.Din observatiile anterioare observasem ca joja are legatura cu asa zisul „aer” pe care motorul il poate trage in caz ca joja nu e pusa corect in lacasul ei.
    Am observat acum ca nu are decat 2 pozitii din cauza ca e plata nu intra decat in 2 pozitii.
    Tot observand nivelul la ulei si stergand joja cu o carpa am observat la un moment dat ca nivelul de pe joja a fost usor scazut apoi a revenit la maxim, dupa aceste observatii am pus contactul si Arata nivelul Maxim cu cele 6 cerculete!
    Concluzia ar fi ca in anumite conditii indicatorul electronic de ulei sau sonda ce o fi,  prinde „aer” sau alte mici problemute si incepe sa arate „prostioare ” pe display  .Deci joja ramane „sfanta” si ideal e a nu se umbla prea des la ea.
    Cam sensibil la diverse intemperii acest indicator de nivel de ulei.
    Sper ca in timp sa ma elucidez cum sa-i dau mai rpede de hac.Ma gandesc ca are vreun orificiu de scurgere care nu se goleste decat cand se scurge bine tot uleiul si de abia dupa aceia indica corect nivelul.O zona de unde uleiul se scurge mai greu.
    Astept comentarii!
    Rog nu mutati topicul! ;D :)

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.