Despre vulcanizare

Acasă Forumuri Probleme, solutii si date tehnice Despre vulcanizare

  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #84888
    turbojack
    Vizitator

    radon edit: Ca urmare a subiectelor noi aparute in discutia pe tema azotului in pneuri (http://www.clubpeugeot.ro/site/index.php?option=com_smf&Itemid=72&topic=311.msg4049#msg4049) am considerat necesar acest nou topic.

    As avea parerea ca orice cui e bine de scos, pt ca in timp tot ,incet si sigur va incepe sa iasa aerul(N) pe langa domnul cui.Chiar daca anvelopa e noua, se poate da jos de pe Janta se pune petic pe interior, se echilibreaza si se merge linistit cu ea.Pt un plus de siguranta se pune roata pe spate.

    Partial ai dreptate.Metoda cu petec merge in cazul unui piron,caz in care recomand aruncarea cauciucului,deoarece si plasa de sirma a suprafetei de rulaj este franjurita.
    Baietii de la vulcanizare,in cazul cuielor introduc in respectiva gaura ,sau ex-gaura un fir de atza cauciucata.Am facut asemenea operatii in multe cazuri si a fost fiabil,presiunea mentinindu-se egala cu celelalte cauciucuri intacte.
    A lasa cuiul in gaura nu e prea sanatos.De ce? Unul dintre motive este faptul ca uneori cuiul poate sa fie astfel orientat incit nu lasa sa iasa aer (prea mult,mai ales daca ai azot cu molecula mare ;)  ) ,insa prin rotatia succesiva a rotii,se poate misca si face praf aceeasi retea de sirma de care pomeneam mai sus,fapt ce poate genera explozie. Sansele sint  minime sa se intimple asa,insa totusi exista.

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.