407 vs alte modele clasa medie

Acasă Forumuri Peugeot vs… 407 vs alte modele clasa medie

  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #84879
    407SW
    Vizitator

    Cind am luat decizia achizitionarii unui 407 am mai luat in calcul A4, Clasa B (new comer, alta clasa dar preturi apropiate), clasa C.

    Am mai facut drive test si cu vechiul Accord (fara computer de bord pe vremea aia !?) insa cu ceva timp inainte de momentul in care a trebuit sa aleg un model break in clasa medie, dupa ce am fost fortat sa renunt la 406 BK.

    Zilele astea am pasit din nou pragul unui show-room HONDA, ocazie cu care am intrat din nou la bordul unui ACCORD. Nu fac nici o referire la tehnica, la motorizare, la performante unde e f. probabil ca HONDA poate pretinde valori superioare. Se spune ca e un motorist foarte bun insa poate prea „turat” pe gustul meu.
    Insa, un detaliu la care eu personal sint foarte sensibil si despre care cred ca spune multe despre clasa in care un model vrea sa se plaseze m-a frapat realmente: este vorba de materialului plansei de bord, care la ACCORD este dintr-un plastic dur si cam dezagreabil la atingere fata de concurenta (407, PASSAT, A4, C-CLASSE, chiar MONDEO, VECTRA, etc.).
    La 407 plansa de bord, in special in partea superioara (exceptie portiunea imediat de sub baza parbrizului -rusine PEUGEOT, din plastic dur considerata pe buna dreptate mai greu accesibila la pipait) este dint-un plastic „mousse” agreabil atit viuzual cit si tactil. Idem pentru 307 chiar, chiar daca cu un pattern diferit. In plus designul capitonajului interior al portierelor e intr-adevar net superior.
    E adevarat ca ACCORD a aparut de la bun inceput cu 2 brate suprapuse la puntea fata (407 e primul Peugeot de serie cu aceasta solutie tehnica , preluata de la versiunile sport) insa ce vede userul normal e net superior la Peugeot. Nu zic ca Peugeot face neaparat masini bune (desi nu as schimba-o pe o alta din clasa medie acum) insa stie sa le faca atractive. Francezii astia de la Peugeot sint tare iscusiti in a „ambala” produsele in haine atractive. Trebuie sa recunosc ca exceptie facind citeva detalii de asamblare, 407 se apropie si uneori se ridica chiar deasupra standardului ridicat al lui Audi. Cel putin la prima vedere. Carcotas cum sint ii pot gasi multe defecte insa progresul lui Peugeot in aceasta directie este evident.

    Cu aceeasi ocazie am reintrat in CIVIC, o masina realmente revolutionara. Incredibil ce spatiu interior ofera, inclusiv portbagajul intr-o alura exterioara sportiva. Un detaliu semnificativ: hayonul este foarte in recul, nu exista spatiu pierdut de bara spate in relief fata de caroserie, portbagajul foloseste la maximum gabaritul masinii, spatiu pentru picioare in spate incredibil de mare la clasa sa. Pentru mine e in continuare un mister. Mai studiez. Insa acelasi plastic dur la pipait la bord .

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.