În urmă cu trei ani, Peugeot UK și-a provocat ucenicii să aleagă, să restaureze și să îmbunătățească un model istoric la alegere. Ucenicii au ales Peugeot 205 GTi.
Inițial echipa de ucenici a vrut să facă din micul GTi o mașină dedicată circuitului, apoi au hotărât ca rezultatul final să fie cât mai aproape de original. Au început prin a demonta integral mașina, apoi au reparat sau înlocuit fiecare piesă. Motorul a fost înlocuit cu unul pe benzină de 1,9 litri Mi16, motor care a fost și el demontat și restaurat piesă cu piesă. Au schimbat integral admisia de aer și tot sistemul de evacuare, i-au pus amortizoare și arcuri Bilstein și i-au adăugat o bară de torsiune din oțel inoxidabil.
„Am condus această mașină și trebuie să spun că nu e doar unul dntre cele mai bune 205 GTi conduse de mine, este una dintre cele mai bune mașini pe care le-am condus vreodată” a declarat Jason Giblett, managerul programului de ucenicie.