Noul Peugeot 508 va primi, în 2019, o versiune cu tren de rulare plug-in hybrid, care va utiliza o tehnologie asemănătoare cu HYbrid4 numai că în loc de un motor diesel va avea un benzinar turbo de 1,6 litri. Motorul termic va angrena puntea față, puntea spate primind aportul unui motor electric, obținându-se astfel o transmisie integrală.
Presa auto speculează că motorul termic va genera în jur de 200 CP, acesta fiind asistat de un starter/generator care va furniza curent electric unui pachet de acumulatori ce va alimenta motorul electric de pe luntea spate. Se preconizează că acumulatorii vor fi de tip litiu-ion, vor fi plasați sub podea și vor asigura o autonomie electrică de circa 50 km. Motorul electric va furniza în jur de 100 CP. Poziționarea cumulatorilor nu va afecta în nici un fel spațiul pasagerilor. Transmisia față va fi asigurată de o cutie de viteze automată cu opt trepte.
Peugeot folosește la construcția noului 508, platforma EMP2, aceeași fiind folosită și pentru Peugeot 3008 și 5008, deci e foarte probabil ca aceași soluție tehnică să se regăsească și pe cele două SUV-uri. Mai există zvonuri cum că Peugeot ar lucra și la o versiune motorizată de motorul turbo de 1,6 litri de pe Peugeot 308 GTi, fiind dată ca sigură prezentarea la salonul auto de la Paris din 2018.